Office Manager

Breng jouw organisatorisch en leidinggevend talent tot leven! Word onze Office Manager en geef vorm aan een soepel draaiend kantoor. Het is een betekenisvolle en uitdagende functie binnen een beroepsvereniging die volop in ontwikkeling is. Waarbij het belangrijk is dat ons Secretariaat mee evolueert en zich blijft ontwikkelen.

Verpleegkundigen & Verzorgenden Nederland (V&VN) vormt met meer dan 105.000 leden een betekenisvolle beroepsvereniging in ons land. We bieden ondersteuning aan verpleegkundigen, verzorgenden en verpleegkundig specialisten. In het hart van al onze inspanningen staat het voeren van een open gesprek met onze leden. Ons doel? Deze professionals voorzien van de middelen om hun werk zo goed mogelijk te kunnen uitvoeren, zodat ze elke dag met passie en trots aan de slag kunnen. V&VN zet zich in voor de bouwstenen die dit mogelijk maken. Denk aan moderne scholingsmogelijkheden, beroepsontwikkeling, heldere richtlijnen, professionele inspraak en het behartigen van belangen.

Kom jij je krachten met ons bundelen? Samen maken we de zorgwereld beter èn inspirerender!

Voor ons team Secretariaat zoeken wij een enthousiaste:

Office Manager
32 - 36 uur

Jouw plek binnen het team Bedrijfsvoering

Het team Bedrijfsvoering biedt ondersteuning aan het bureau van V&VN (bestaande uit 140 medewerkers) door middel van diverse ondersteunende teams, waaronder Financiën, HR en ICT. Ook het Secretariaat, Facility en de Receptie vallen hieronder. Dit zijn de 3 teams waar jij leiding aan zal gaan geven. Momenteel bestaat het Secretariaat uit 3 vaste medewerkers en de Receptie uit 2 vaste medewerkers. Samen met jou willen we de teamdynamiek en werkmethoden verder ontwikkelen. Je zult nauw samenwerken met èn rapporteren aan het hoofd van het Bedrijfsbureau.

Bovenstaande foto's zijn genomen bij V&VN. Je ziet (toekomstige) collega's van alle teams.


Wat ga je doen?

  • Als Office Manager van V&VN ondersteun je de Bedrijfsvoering door het beheren van diverse Officesystemen en het leidinggeven aan de medewerkers Secretariaat en Receptie/Facility;
  • Je hebt je medewerkers persoonlijk en operationeel goed in het vizier en zorgt ervoor dat zij in staat zijn om goede ondersteuning te bieden aan Directie, MT en Bestuur waarbij de agenda’s altijd up to date zijn;
  • Je bent verantwoordelijk voor de administratieve, secretariële en facilitaire werkzaamheden en ziet erop toe dat deze volgens de procedures en richtlijnen van V&VN verlopen;
  • Daarnaast zorg je ervoor dat de processen optimaal verlopen zodat de werkzaamheden efficiënt, effectief en met zo hoog mogelijke kwaliteit kunnen worden uitgevoerd;
  • Je bent bereid hoofd BHV te worden.

Wat vragen wij?

  • Je hebt kennis en ervaring op het gebied van leidinggeven aan een Secretariaat en/of Receptie;
  • Facilitaire kennis is een pré;
  • Je bent een èchte aanpakker die snel kan schakelen, oplossingsgericht is en het team op een coachende manier leidinggeeft;
  • Je werkt gestructureerd, bent flexibel qua werktijden, je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en kan goed samenwerken;
  • Communicatief ben je zeer vaardig.

Wat mag je van ons verwachten?

We bieden je een dynamische functie binnen het gedreven Secretariaat, waarbij je onderdeel wordt van een organisatie die volop in ontwikkeling is. Je krijgt veel ruimte voor eigen input om op deze manier structureel bij te dragen aan de ondersteuning van onze beroepsgroepen. Daarbij heb je de mogelijkheid krijgt om deels hybride te werken.  

We zullen je in eerste instantie een jaarcontract aanbieden met de mogelijkheid tot omzetting naar een vast dienstverband. Afhankelijk van opleiding en ervaring bieden wij een salaris tussen de € 3.434,- tot maximaal € 5.473,- per maand, op basis van een 36-urige werkweek (Cao Ziekenhuizen, FWG 55/60). Overeenkomstig de cao-afspraken worden de salarissen per 1 juni 2024 met 5% verhoogd. 

V&VN biedt daarnaast goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, ontwikkelmogelijkheden, vakantiegeld, reiskosten -en thuiswerkvergoeding en een fietsplan. Een Surface laptop en mobiel worden vanuit V&VN beschikbaar gesteld. Ons kantoor is ruim, licht en van alle gemakken voorzien > makkelijk parkeren, fijne werkplekken, een broodjes en koffie corner met barista èn er is een gym!

Heb je een vraag?

Bel ons gerust!

Inhoudelijke vragen over de functie kan je stellen aan Jolanda Versteegh, interim office manager via: 06 - 33 37 08 83.

Heb je een vraag over je sollicitatie of de procedure neem dan gerust contact op met Marlien van der Wiel, recruitment specialist via 06 - 57 88 91 19.

Wil je graag solliciteren?

Ben jij de gedreven Office Manager die wij zoeken? Dan ontvangen we graag voor woensdag 15 mei je cv en motivatie. Dit mag op een manier die het beste bij jou past: met een brief, een video, presentatie, etc.

Solliciteren

Wanneer je op de solliciteren knop drukt, opent je e-mailprovider en is het e-mailadres werken@venvn.nl alvast voor je ingevuld. Werkt dit niet, dan kun je ook zonder de knop een mail sturen naar dit e-mailadres.

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Word lid en praat mee!

Samen met 105.000 leden maken we ons als beroepsvereniging sterk voor professionalisering van de beroepen verpleegkundige, verzorgende en verpleegkundig specialist. Leden horen, zien en helpen; dat is waar we als V&VN voor staan. Wil jij invloed hebben op hoe jouw beroep zich ontwikkelt? Word lid van V&VN.

Ontwerp Zonder Titel (15)