Aanmelden nieuwe medewerkers

Vanaf 1 mei 2017 biedt V&VN de mogelijkheid nieuwe medewerkers zelf een online formulier te laten invullen, waarmee ze zich aanmelden voor het Kwaliteitsregister V&V en/of het lidmaatschap van V&VN. De administratie voor de werkgever is hierdoor minimaal. Het enige wat de contactpersoon van een organisatie met een overeenkomst nog hoeft te doen is nieuwe medewerkers een e-mail sturen met een link naar het online formulier. Dit maakt het aanmeldproces vele malen sneller, papierloos en nauwkeuriger. In het instellingsportaal op Mijn V&VN kan de contactpersoon van de organisatie de nieuwe aanmeldingen zien.


Mutatielijst

Als u gebruik maakt van de nieuwe aanmeldmethode hoeft het Excel-bestand ‘mutatielijst’ hiervoor niet meer te worden gebruikt. Deze optie blijft echter wel bestaan. En gaan medewerkers uit dienst, dan moet dit wel via de mutatielijst op Mijn V&VN worden doorgeven.

Meer informatie

Heeft u interesse? Mail dan naar collectief@venvn.nl. Binnengekomen aanvragen worden op volgorde verwerkt.
U ontvangt dan een voorbeeldmail die u naar uw medewerkers kunt sturen en de juiste link voor uw organisatie.